Mai névnap:

Az otthoni edzés is lehet eredményes

10perc.hu
1 hónapja
Kiemelt kép: freepik.com

Egy új tanulmány szerint az otthoni edzés ugyanolyan hatékonysággal járul hozzá az egészségfejlesztéshez, mintha valaki edzőterembe járna.

Szeretne egészségesebb, sportosabb lenni, de nincs ideje, nem tudja beiktatni a napi programjába a mozgást, és messze van a konditerem? Nos, itt a segítség, az otthon kényelmében is megoldható minden. Egy új tanulmány szerint az otthoni edzés ugyanolyan hatékonysággal járul hozzá az egészségfejlesztéshez, valamint a kívánt izomzat eléréséhez, mintha rendszeresen edzőteremben „kínozná” magát.

Az online edzésplatformok egyre népszerűbbé válnak, sőt, a fitneszipar egyik leggyorsabban fejlődő szegmense lett. Online edzéstervek mellett ma már nemzetközileg elismert fitneszedzők tartanak online órákat, valamint az élsportolók is megjelentek az iparágban.


Hogy milyen eszközökre lesz szüksége, az természetesen attól függ, elsősorban milyen órákon vesz részt    Fotó: freepik.com



Az otthoni online edzések egyik fontos előnye, hogy az esetek túlnyomó többségében olcsóbb, és minden esetben rugalmasabb, hiszen lényegében bárhol, bármikor elvégezhető, akár az irodában két feladat között, akár a nyaralás alatt. Az online világban ráadásul a határ gyakorlatilag a csillagos ég az edzésformák tekintetében. Kettlebell, jóga, pilates, nyújtógyakorlatok, súlyzós edzések - valamennyi típus megtalálható.

Hogy milyen eszközökre lesz szüksége, az természetesen attól függ, elsősorban milyen órákon vesz részt. Érdemes minden esetben konzultálni előzetesen az edzőjével. Ám addig mi is tudunk néhány tanácsot adni arról, mi az, ami nem hiányozhat az otthoni alapkellékből. A következőket mindenképpen érdemes beszerezni: jógaszőnyeg, haskerék, fitlabda, gumiszalagok, ugrálókötél, habhenger és egykezes súlyzók, melyeket akár vizes palackokkal is lehet helyettesíteni.


Online edzéstervek mellett ma már nemzetközileg elismert fitneszedzők tartanak online órákat    Fotó: freepik.com


Nem lehet elégszer hangsúlyozni a változatos edzés szükségességét. Nagyon monotonná tud válni az egész, ha mindig, hétről-hétre ugyanazokat a feladatokat csinálja meg. Érdemes egy-egy izom- és erőépítő edzés mellé kardiót beépíteni, legyen szó futásról, vagy épp köredzésekről. A jóga jótékony hatását már mindenhol elismerik, és a nyújtógyakorlatoknak is óriási jelentősége és előnye van.


Elküldés e-mail-en Elküldés Viber-en
Hirdetés
Hirdetés