Mai névnap:

Dacia: jönnek vissza a régi szép idők…

10perc.hu
1 hónapja
Kiemelt kép: Renault/Dacia

A márka vezérmodellje a Duster, a magyar piacon már most is a harmadik legtöbbet vásárolt autó, az idén megújult SUV-ből első generációjának 2010-es bemutatása óta közel 2 millió darabot értékesítettek világszerte.

Ki ne emlékezne némi nosztalgiával a letűnt szocialista rendszer egyik legnépszerűbb autójára, a Daciára. A Renault jótékony ráhatására tökéletes arculatváltáson átesett márka ismét kezdi visszanyerni népszerűségét, és a szakemberek szerint a Dacia erősödhet a magánvevők élénkülő piacán.

Ma már reális az a célkitűzés, hogy rövid időn belül a márka minden modellje az első három legnépszerűbb modell között legyen a saját szegmensében a magánvásárlók között. A jelenlegi vezérmodell, a Duster a magyar piacon már most is a harmadik legtöbbet vásárolt autó, az idén megújult SUV-ből első generációjának 2010-es bemutatása óta közel 2 millió darabot értékesítettek világszerte.


A hazai vásárlók már 500 autót rendeltek az idén márciusban bevezetett elektromos Springből      Fotó: Renault/Dacia


Szintén népszerű a kifejezetten nagycsaládosoknak kínált Lodgy, és hasonló sikerre számíthat az új hétüléses családi autó, a Jogger is, amely a jövő év tavaszán benzines és benzin-LPG kettős üzemű motorokkal jelenik meg Magyarországon. Utóbbi lesz a márka első hibridje, amely 2023-ban érkezik a piacra. A hazai vásárlók már 500 autót rendeltek az idén márciusban bevezetett elektromos Springből, azaz az e kategóriában is egyre népszerűbb a Dacia.




Hirdetés
Hirdetés